۱۳۹۱ تیر ۳۱, شنبه

کار کردن ِ من، رفتن به جنگ ِ مادر ِ فولاد زره ست!




جایی که کار می کنم، هیچ پولی نمی گیرم
یعنی اگه بخوای خوب دقت کنی، در اصل همه ش ضرره! پول بنزین و کرایه ی آژانس - که گاهی ماشین می گیرم - و از همه مهم تر اعصاب خوردی
شما حساب کن، یه بچه داشته باشی، این بچه نق بزنه، اذیت کنه، مثه خر لج کنه، شاید این امکانش وجود داشته باشه که بتونی دو تا هم بزنی تو دهنش تا خودت آروم شی اما دیگه اینجا از این خبرا نیست!
کافیه اخم کنی، بچه ی سرتق تا مامان یا باباش می رسه می دوئه می گه امروز خاله سرم داد زد! بعد آدم شرمنده می شه!
اونا که فک نمی کنن، فقط بچه ی اینا نیست توی ِ این کلاس، سی تا مثله دخترشون یا پسرشون هم هست ، یعنی سی تا نق نقو، سی تا لجباز، سی تا بی تربیت، سی تا خر ِ نفهم - گاهن -
حالا در کنار ِ این، دو تا بچه با هم دعواشون می شه، یکی یکی ُ چنگ میندازه، مامان باباهه از چشم من می بینن! انگاری من چندتا چشم دارم که حواسم به پونزده جفت بچه باشه که دارن با هم لجبازی می کنن و زیر زیرکی همو کتک می زنن و یه هو یکی اون وسط جیغ می زنه!
یعنی جدن اعصاب ِ پولادی می خواد سر و کله زدن با این بچه ها و کنارش آهنگ و شعر خوندنم یادشون دادن
گاهی یه هو همه شون با هم ویرشون می گیره، شروع می کنن با مضرابا ضرب زدن رو بلز! بی هیچ ریتمی از آهنگ، چنان روی ِ مخ می رن که می خوای با چک و لگد ساکتشون کنی حتا اگه بعدش صدای ِ گریه شون و ونگشون راه بیفته، باز از اون آهنگ ِ تخمی که می زنن بهتره!
یه سریاشون هم هستن که دیگه واقعن شورش رُ در میارن، داری بهشون یه چی یاد می دی، و یکی ، وسط ِ صحبتت ضرب می گیره رو بلز، بهش می گی خاله نکن، گوش نمی ده، باز تکرار می کنی ، تکرار می کنی، تکرار می کنی، تو گویی توی ِ گوش خر یاسین می خونی! ذُل می زنه تو چشات، و با دستش کار ِ خودش ُ ادامه می ده!!
واقعن نمی دونم چرا دارم ادامه می دم؟! یعنی می دونما، اما خنده ناک ِ
اینکه چندتاشون رُ واقعن دوست می دارم و بدبختانه یکیشون هم دختر نیست - اصلن از دختر بچه ها خوشم نمیاد، یادآوره خود ِ گَندمن توی ِ بچه گی شاید! -
فقط به خاطر ِ دیدن ِ اوناست و چهار پنج  ساعت کنارشون بودن، که تمام ِ اینا رُ به جون می خرم!
اما چنان انرژی ازت می گیرن، که مثه آدم رو به موت خودم ُ می رسونم خونه و تا شب صدام در نمیاد از بس بلند حرف زدم!
بچه ها واقعن گاهی وقتا مزخرفن! - حالا الان یکی پیدا شه بگه خب بچه ن بابا، توام مگه بچه شدی، چنان می زنم تو دهنش که خون تف کنه!! -

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر